21 odpovědí na “Reference”

  1. Dobrý den,

    chtěla bych touto cestou poděkovat paní doktorce Mašíkové. Byla jsem příjemně překvapená, jak hladce a profesionálně celý zákrok probíhal. Paní doktorka i sestřička byly nesmírně milé, vstřícné a pečlivé – vše mi dopodrobna vysvětlily a po celou dobu se zajímaly, zda jsem v pořádku a nic mi nechybí. Oproti mým předchozím zkušenostem se zubními klinikami, kde jsem se často cítila spíše jako přítěž, to byla naprosto pozitivní změna. Děkuji za tak skvělý přístup!

  2. Naprostá spokojenost s přístupem, provedenými zákroky i cenou.
    Velké poděkování ordinaci MUDr. Františka Hurta, i jemu samému, za prakticky bezbolestný průběh celé léčby.

  3. Neskutečná radost! Dnešní návštěva kliniky má očekávání více než předčila. Paní na recepci velice příjemná, krásné prostory a dentální hygienistka Tereza Císařová mě okamžitě uklidnila, byla velice milá, zodpověděla všechny mé dotazy a naučila mě vše potřebné. Samotný zákrok proběhl bez bolesti, chvílemi to bylo dokonce příjemné. Moc se těším na další návštěvu, nejenže jsem se poprvé zbavila svého strachu z dentální hygieny, ale s výsledkem jsem nadmíru spokojená a nemohu než vřele doporučit. Kéž by všechna zařízení byla alespoň z poloviny tak skvělých. Mnohokrát děkuji.

  4. Včera jsem měla možnost poznat dalšího skvělého lékaře. Tímto děkuji panu doktoru Hurtovi za jeho péči. Úžasný profesionální přístup. Včetně sester a všech zaměstnanců kliniky. Děkuji. Jitka Syndulová

    1. Chodím rok k pani zubařce Benešove ,musím říct super.. Přístup, jednání na profesionální úrovni,Se sestřičkou jsou bezva tým. Chodím už nějaký rok,pro mě je tato zubní klinika vynikající.

  5. Chci poděkovat za perfektní ošetření panu doktoru Kábrtovi. Mám to do Litoměřic asi 70 km, ale rozhodně nelituji. Líbí se mi komunikace lékař – pacient, vybavenost ordinace, nové postupy a materiály. Spolupráce mezi lékařem, sestrou a ostatním personálem kliniky je výborná. Dobře funguje taky objednávání na recepci. Kéž by to takhle běhalo i jinde!

  6. Pan DOKTOR Kotek. Nejúžasnější zubař co jsem poznala. Poprvé v mém životě jsem při zákroku necítila bolest. Neuvěřitelně skvělý přístup a profesionalita.
    Po všech nasbíraných, negativních zážitcích, jsem se dnes díky panu doktorovi, po 30 letech, přestala bát zubaře.
    Velice děkuji. Jitka Syndulová

  7. Děkuji moc za takové úžasné lidi jací jsou zde na klinice. Moc milý a šetrný přístup k pacientům , profesionální péče a úsměv na rtu. Co víc od tak obávaného prostředí přát.?! Konkrétně MDDr. Lubomíru Feckovi skládám velikou úctu za to , že se díky němu konečně po 35 letech nebojím k zubaři. Jen tak dál .Držím palečky.

    1. Vážená pan Helclová, rezervovaly si u nás termín již tisíce lidí a naši lékaři i hygienistky mají vstupní termíny plné až do jara. Vstupní termíny jsme proto do jara pozastavili, abychom se mohli o již přihlášené pacienty postarat. Další tisíce vstupních termínů budeme otevírat na začátku příštího roku, rezervujte si termín v lednu. Děkujeme za pochopení těšíme se na Vás.

  8. Dobrý den nelze u vás objednat syna ani na dentální hygienu máte stop stav je možné se objednat třeba na příští rok už teď děkuji

    1. Vážená paní Klabochová, rezervovaly si u nás termín již tisíce lidí a naši lékaři i hygienistky mají vstupní termíny plné až do jara. Vstupní termíny jsme proto do jara pozastavili, abychom se mohli o již přihlášené pacienty postarat. Další tisíce vstupních termínů budeme otevírat na začátku příštího roku, rezervujte si termín v lednu. Děkujeme za pochopení těšíme se na Vás.

  9. Dobrý večer,pane doktore. Dnes jsem s vámi telefonicky hovořila a domluvili jsme se,že bych se u vas objednala,ale bohužel mi nejde najít u žádných doktorů včetně vás žádný termín. Nemohu jinak dokončit rezervaci. Můžete mi prosím poradit? Děkuji Sárközi

    1. Vážená paní Sarközi, rezervovaly si u nás termín již tisíce lidí a lékaři mají vstupní termíny plné až do jara. Vstupní rezervace u lékařů jsme proto do jara pozastavili. Nyní je možné se u nás rezervovat na vstupní dentální hygienu, která je prakticky totožná s předregistrační konzultací u lékaře – obsahuje vstupní anamnézu, rentgen, vytvoření léčebného plánu… Do měsíce po vstupní dentální hygieně budete zároveň objednána k lékaři.

  10. Dobrý den, prosím Vás, jen bych se chtěla zeptat, jestli je možné teoreticky nějak on-line zrušit rezervaci a udělat jinou na jindy? Předem děkuji za odpověď.

    1. Vážený pane Prchale, ruší a nahrazují se jen červnové rezervace, srpnových se změny netýkají. Ani pacienti objednaní na červen se nemusejí přepbjednávat, dostávají postupně náhradní termíny od nás.

  11. Dobrý den.
    Myslíte to vážně, že zaplatím i za vypsání propustky, receptu, pokud se zdržím….že vás tedy obtěžuji telefonickým objednáním….tak zaplatím. Chápu-li to správně.Péče bude asi kvalitní,ale platit i za “pozdrav” na recepci nezlobte se na mě… Vím,že ošetření nebude levné,ale tohle je asi přes čáru. To nám město dalo pěkný dárek. Zřejmě jen pro majetnější vrstvu.
    Momentálně nevím co dělat, jestli nezrušit raději objednání. Pacienti jako rukojmí ?

    1. Vážená paní Amálie. Za telefonickou komunikaci s recepcí u nás pacient samozřejmě platit nebude a nikde nic takového neuvádíme. Za telefonickou komunikaci s lékařem ano, protože stojí lékaře čas určený na odbornou péči o pacienty a pojišťovny tuto službu zubního lékaře neproplácejí. Rovněž pojišťovny neproplácejí zubním lékařům žádné administrativní výkony, a proto je zubní lékaři účtují pacientům. Naši zubní lékaři budou platit ze své práce veškerý provoz kliniky včetně mezd zubních instrumentářek, recepčních, dalšího personálu, nájemného, energií, služeb, materiálu, splátek a obnovy velmi nákladného technického zařízení atd. Nemohou si proto dovolit pracovat zadarmo, chtějí-li, aby jejich služba pacientům v Litoměřicích a okolí rychle neskončila. Předpokládají, že totéž si přeje i většina jejich pacientů.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *