Reference

Uvádíme ukázky referencí z našeho dřívějšího působení. Své vlastní budete moci uvádět do komentářů níže i na náš profil na síti Facebook.

12 odpovědí na “Reference”

  1. Dobrý den.
    Myslíte to vážně, že zaplatím i za vypsání propustky, receptu, pokud se zdržím….že vás tedy obtěžuji telefonickým objednáním….tak zaplatím. Chápu-li to správně.Péče bude asi kvalitní,ale platit i za “pozdrav” na recepci nezlobte se na mě… Vím,že ošetření nebude levné,ale tohle je asi přes čáru. To nám město dalo pěkný dárek. Zřejmě jen pro majetnější vrstvu.
    Momentálně nevím co dělat, jestli nezrušit raději objednání. Pacienti jako rukojmí ?

  2. Vážená paní Amálie. Za telefonickou komunikaci s recepcí u nás pacient samozřejmě platit nebude a nikde nic takového neuvádíme. Za telefonickou komunikaci s lékařem ano, protože stojí lékaře čas určený na odbornou péči o pacienty a pojišťovny tuto službu zubního lékaře neproplácejí. Rovněž pojišťovny neproplácejí zubním lékařům žádné administrativní výkony, a proto je zubní lékaři účtují pacientům. Naši zubní lékaři budou platit ze své práce veškerý provoz kliniky včetně mezd zubních instrumentářek, recepčních, dalšího personálu, nájemného, energií, služeb, materiálu, splátek a obnovy velmi nákladného technického zařízení atd. Nemohou si proto dovolit pracovat zadarmo, chtějí-li, aby jejich služba pacientům v Litoměřicích a okolí rychle neskončila. Předpokládají, že totéž si přeje i většina jejich pacientů.

    1. Vážený pane Prchale, ruší a nahrazují se jen červnové rezervace, srpnových se změny netýkají. Ani pacienti objednaní na červen se nemusejí přepbjednávat, dostávají postupně náhradní termíny od nás.

  3. Dobrý den, prosím Vás, jen bych se chtěla zeptat, jestli je možné teoreticky nějak on-line zrušit rezervaci a udělat jinou na jindy? Předem děkuji za odpověď.

  4. Dobrý večer,pane doktore. Dnes jsem s vámi telefonicky hovořila a domluvili jsme se,že bych se u vas objednala,ale bohužel mi nejde najít u žádných doktorů včetně vás žádný termín. Nemohu jinak dokončit rezervaci. Můžete mi prosím poradit? Děkuji Sárközi

    1. Vážená pan Sarközi, rezervovaly si u nás termín již tisíce lidí a lékaři mají vstupní termíny plné až do jara. Vstupní rezervace u lékařů jsme proto do jara pozastavili. Nyní je možné se u nás rezervovat na vstupní dentální hygienu, která je prakticky totožná s předregistrační konzultací u lékaře – obsahuje vstupní anamnézu, rentgen, vytvoření léčebného plánu… Do měsíce po vstupní dentální hygieně budete zároveň objednána k lékaři.

  5. Dobrý den nelze u vás objednat syna ani na dentální hygienu máte stop stav je možné se objednat třeba na příští rok už teď děkuji

    1. Vážená paní Klabochová, rezervovaly si u nás termín již tisíce lidí a naši lékaři i hygienistky mají vstupní termíny plné až do jara. Vstupní termíny jsme proto do jara pozastavili, abychom se mohli o již přihlášené pacienty postarat. Další tisíce vstupních termínů budeme otevírat na začátku příštího roku, rezervujte si termín v lednu. Děkujeme za pochopení těšíme se na Vás.

    1. Vážená pan Helclová, rezervovaly si u nás termín již tisíce lidí a naši lékaři i hygienistky mají vstupní termíny plné až do jara. Vstupní termíny jsme proto do jara pozastavili, abychom se mohli o již přihlášené pacienty postarat. Další tisíce vstupních termínů budeme otevírat na začátku příštího roku, rezervujte si termín v lednu. Děkujeme za pochopení těšíme se na Vás.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *