Reference

Uvádíme ukázky referencí z našeho dřívějšího působení. Své vlastní budete moci uvádět do komentářů níže i na náš profil na síti Facebook.

4 odpovědi na “Reference”

  1. Dobrý den.
    Myslíte to vážně, že zaplatím i za vypsání propustky, receptu, pokud se zdržím….že vás tedy obtěžuji telefonickým objednáním….tak zaplatím. Chápu-li to správně.Péče bude asi kvalitní,ale platit i za “pozdrav” na recepci nezlobte se na mě… Vím,že ošetření nebude levné,ale tohle je asi přes čáru. To nám město dalo pěkný dárek. Zřejmě jen pro majetnější vrstvu.
    Momentálně nevím co dělat, jestli nezrušit raději objednání. Pacienti jako rukojmí ?

  2. Vážená paní Amálie. Za telefonickou komunikaci s recepcí u nás pacient samozřejmě platit nebude a nikde nic takového neuvádíme. Za telefonickou komunikaci s lékařem ano, protože stojí lékaře čas určený na odbornou péči o pacienty a pojišťovny tuto službu zubního lékaře neproplácejí. Rovněž pojišťovny neproplácejí zubním lékařům žádné administrativní výkony, a proto je zubní lékaři účtují pacientům. Naši zubní lékaři budou platit ze své práce veškerý provoz kliniky včetně mezd zubních instrumentářek, recepčních, dalšího personálu, nájemného, energií, služeb, materiálu, splátek a obnovy velmi nákladného technického zařízení atd. Nemohou si proto dovolit pracovat zadarmo, chtějí-li, aby jejich služba pacientům v Litoměřicích a okolí rychle neskončila. Předpokládají, že totéž si přeje i většina jejich pacientů.

    1. Vážený pane Prchale, ruší a nahrazují se jen červnové rezervace, srpnových se změny netýkají. Ani pacienti objednaní na červen se nemusejí přepbjednávat, dostávají postupně náhradní termíny od nás.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *