Reference

Uvádíme ukázky referencí z našeho dosavadního působení. Své vlastní můžete uvádět do komentářů níže i na náš profil na síti Facebook.

16 odpovědí na “Reference”

  1. Včera jsem měla možnost poznat dalšího skvělého lékaře. Tímto děkuji panu doktoru Hurtovi za jeho péči. Úžasný profesionální přístup. Včetně sester a všech zaměstnanců kliniky. Děkuji. Jitka Syndulová

  2. Chci poděkovat za perfektní ošetření panu doktoru Kábrtovi. Mám to do Litoměřic asi 70 km, ale rozhodně nelituji. Líbí se mi komunikace lékař – pacient, vybavenost ordinace, nové postupy a materiály. Spolupráce mezi lékařem, sestrou a ostatním personálem kliniky je výborná. Dobře funguje taky objednávání na recepci. Kéž by to takhle běhalo i jinde!

  3. Pan DOKTOR Kotek. Nejúžasnější zubař co jsem poznala. Poprvé v mém životě jsem při zákroku necítila bolest. Neuvěřitelně skvělý přístup a profesionalita.
    Po všech nasbíraných, negativních zážitcích, jsem se dnes díky panu doktorovi, po 30 letech, přestala bát zubaře.
    Velice děkuji. Jitka Syndulová

  4. Děkuji moc za takové úžasné lidi jací jsou zde na klinice. Moc milý a šetrný přístup k pacientům , profesionální péče a úsměv na rtu. Co víc od tak obávaného prostředí přát.?! Konkrétně MDDr. Lubomíru Feckovi skládám velikou úctu za to , že se díky němu konečně po 35 letech nebojím k zubaři. Jen tak dál .Držím palečky.

    1. Vážená pan Helclová, rezervovaly si u nás termín již tisíce lidí a naši lékaři i hygienistky mají vstupní termíny plné až do jara. Vstupní termíny jsme proto do jara pozastavili, abychom se mohli o již přihlášené pacienty postarat. Další tisíce vstupních termínů budeme otevírat na začátku příštího roku, rezervujte si termín v lednu. Děkujeme za pochopení těšíme se na Vás.

  5. Dobrý den nelze u vás objednat syna ani na dentální hygienu máte stop stav je možné se objednat třeba na příští rok už teď děkuji

    1. Vážená paní Klabochová, rezervovaly si u nás termín již tisíce lidí a naši lékaři i hygienistky mají vstupní termíny plné až do jara. Vstupní termíny jsme proto do jara pozastavili, abychom se mohli o již přihlášené pacienty postarat. Další tisíce vstupních termínů budeme otevírat na začátku příštího roku, rezervujte si termín v lednu. Děkujeme za pochopení těšíme se na Vás.

  6. Dobrý večer,pane doktore. Dnes jsem s vámi telefonicky hovořila a domluvili jsme se,že bych se u vas objednala,ale bohužel mi nejde najít u žádných doktorů včetně vás žádný termín. Nemohu jinak dokončit rezervaci. Můžete mi prosím poradit? Děkuji Sárközi

    1. Vážená pan Sarközi, rezervovaly si u nás termín již tisíce lidí a lékaři mají vstupní termíny plné až do jara. Vstupní rezervace u lékařů jsme proto do jara pozastavili. Nyní je možné se u nás rezervovat na vstupní dentální hygienu, která je prakticky totožná s předregistrační konzultací u lékaře – obsahuje vstupní anamnézu, rentgen, vytvoření léčebného plánu… Do měsíce po vstupní dentální hygieně budete zároveň objednána k lékaři.

  7. Dobrý den, prosím Vás, jen bych se chtěla zeptat, jestli je možné teoreticky nějak on-line zrušit rezervaci a udělat jinou na jindy? Předem děkuji za odpověď.

    1. Vážený pane Prchale, ruší a nahrazují se jen červnové rezervace, srpnových se změny netýkají. Ani pacienti objednaní na červen se nemusejí přepbjednávat, dostávají postupně náhradní termíny od nás.

  8. Vážená paní Amálie. Za telefonickou komunikaci s recepcí u nás pacient samozřejmě platit nebude a nikde nic takového neuvádíme. Za telefonickou komunikaci s lékařem ano, protože stojí lékaře čas určený na odbornou péči o pacienty a pojišťovny tuto službu zubního lékaře neproplácejí. Rovněž pojišťovny neproplácejí zubním lékařům žádné administrativní výkony, a proto je zubní lékaři účtují pacientům. Naši zubní lékaři budou platit ze své práce veškerý provoz kliniky včetně mezd zubních instrumentářek, recepčních, dalšího personálu, nájemného, energií, služeb, materiálu, splátek a obnovy velmi nákladného technického zařízení atd. Nemohou si proto dovolit pracovat zadarmo, chtějí-li, aby jejich služba pacientům v Litoměřicích a okolí rychle neskončila. Předpokládají, že totéž si přeje i většina jejich pacientů.

  9. Dobrý den.
    Myslíte to vážně, že zaplatím i za vypsání propustky, receptu, pokud se zdržím….že vás tedy obtěžuji telefonickým objednáním….tak zaplatím. Chápu-li to správně.Péče bude asi kvalitní,ale platit i za “pozdrav” na recepci nezlobte se na mě… Vím,že ošetření nebude levné,ale tohle je asi přes čáru. To nám město dalo pěkný dárek. Zřejmě jen pro majetnější vrstvu.
    Momentálně nevím co dělat, jestli nezrušit raději objednání. Pacienti jako rukojmí ?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *