Spuštěn náš elektronický rezervační a registrační systém

Během zkušebního provozu našeho elektronického rezervačního systému se u nás registrovaly již stovky zájemců o naši službu z Litoměřic a okolí. Systém pracuje skvěle a mnozí z vás oceňujete úsporu času a komfort registrace a objednávání pár kliknutími a vyplněním registračních listů z klidu domova. Děkujeme vám za důvěru i za připomínky a návrhy k vylepšení. Některé jsme již zapracovali a další řešíme s dodavatelem systému. Pozor: Elektronicky obdržený SMS kód nebo vlastní heslo, kterým jej na svém účtu v našem rezervačním systému “iklient” případně nahradíte, budete potřebovat i při první návštěvě naší kliniky. Děkujeme, že na to budete pamatovat. Přejeme všem pokojné dny, méně starostí a více času s vašimi blízkými doma.

25 odpovědí na “Spuštěn náš elektronický rezervační a registrační systém”

  1. Dobrý den, jste vítán! Zdá se, že už jste to zvládl elektronicky sám, než jsme se dostali k odpovědi. Jinak všechny informace k registraci jsou na těchto stránkách v sekci Objednávání. Přejeme krásné dny.

  2. Dobrý den, včera jsem si Vás udělala rezervaci, ale přišlo mi pouze potvrzení na mail a doposud mi nepřišla sms s kódem abych se mohla registrovat. Prosím o info jak dál postupovat.

    Děkuji Patlejchová M.

      1. Dobrý den přeji.
        Před 5 lety jsme se přestěhovali do okolí Litoměřic a již 5 let dojíždíme za zubním ošetřením do Liberce. Děti jíž také potřebují zubní péči, byla bych proto velice ráda, kdybychom se mohli u Vás zaregistrovat.
        Děkuji za odpověd.
        S pozdravem Čejková Lenka

  3. DOBRY DEN CHTELA BYCH SE OPTAT JESTLI BERETE NOVE PACIENTI A OD KOLIKA LET NEMUZEME ZADNEHO SEHNAT SME Z LOVOSIC CO VSE JE K TOMU POTREBA KTE REGISTRACI DEKUJI KOZLOVA

  4. Dobrý den, podrobný návod k elektronické rezervaci a registraci je na těchto stránkách v sekci Objednávání, přijímáme i děti od prvního zoubku.

  5. Dobrý den, koncem loňského roku jsem se u vás objednala na 9.6.2020 na 9.30 hodin. Obdržela jsem i kód pro registraci 984416, ale nešlo mi ho zadat. Syn a dcera, kteří se také zaregistrovali mi řekli, že jim to také nejde, že to nevadí a že registrační kód nahlásím při první návštěvě. Nevím jestli je to tak správné. Navíc jsem slyšela, že se otevření kliniky asi oddálí. Nevím co mám dělat. Ke stávající lékařce již nechci chodit. Můžete mi prosím poradit? Děkuji a přeji hezký den

    1. Vážená paní Šmídová, děkujeme Vám za zájem o naše služby a za upozornění. Registrační kód má časově omezenou platnost prvního použití. Zaslali jsme Vám nový kód. Můžeme jej zaslat i Vašim dětem, když o to požádají. Je možné přijít na první objednaný termín i bez registrace, ale budete-li již mít elektronicky vyplněný Registrační list, půjde při první návštěvě vše rychleji a budeme se moci více věnovat vyšetření a společnému stanovení léčebného plánu. Přejeme Vám i celé Vaší rodině zdraví a pohodu.

    2. Z důvodu potíží, které nám při stavbě přinesla koronavirová epidemie, musíme posunout otevření naší kliniky na červenec. Náhradní termíny za červen oznamujeme postupně SMS zprávami na mobilní telefony pacientů. Děkujeme za pochopení.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *