Spuštěn náš elektronický rezervační a registrační systém

Během zkušebního provozu našeho elektronického rezervačního systému se u nás registrovaly již stovky zájemců o naši službu z Litoměřic a okolí. Systém pracuje skvěle a mnozí z vás oceňujete úsporu času a komfort registrace a objednávání pár kliknutími a vyplněním registračních listů z klidu domova. Děkujeme vám za důvěru i za připomínky a návrhy k vylepšení. Některé jsme již zapracovali a další řešíme s dodavatelem systému. Pozor: Elektronicky obdržený SMS kód nebo vlastní heslo, kterým jej na svém účtu v našem rezervačním systému “iklient” případně nahradíte, budete potřebovat i při první návštěvě naší kliniky. Děkujeme, že na to budete pamatovat. Přejeme všem pokojné dny, méně starostí a více času s vašimi blízkými doma.

22 odpovědí na “Spuštěn náš elektronický rezervační a registrační systém”

  1. Dobrý den, jste vítán! Zdá se, že už jste to zvládl elektronicky sám, než jsme se dostali k odpovědi. Jinak všechny informace k registraci jsou na těchto stránkách v sekci Objednávání. Přejeme krásné dny.

  2. Dobrý den, včera jsem si Vás udělala rezervaci, ale přišlo mi pouze potvrzení na mail a doposud mi nepřišla sms s kódem abych se mohla registrovat. Prosím o info jak dál postupovat.

    Děkuji Patlejchová M.

      1. Dobrý den přeji.
        Před 5 lety jsme se přestěhovali do okolí Litoměřic a již 5 let dojíždíme za zubním ošetřením do Liberce. Děti jíž také potřebují zubní péči, byla bych proto velice ráda, kdybychom se mohli u Vás zaregistrovat.
        Děkuji za odpověd.
        S pozdravem Čejková Lenka

  3. DOBRY DEN CHTELA BYCH SE OPTAT JESTLI BERETE NOVE PACIENTI A OD KOLIKA LET NEMUZEME ZADNEHO SEHNAT SME Z LOVOSIC CO VSE JE K TOMU POTREBA KTE REGISTRACI DEKUJI KOZLOVA

  4. Dobrý den, podrobný návod k elektronické rezervaci a registraci je na těchto stránkách v sekci Objednávání, přijímáme i děti od prvního zoubku.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *